Pages

venerdì 31 luglio 2015

Jewelled Heeled Sandals


I'm going to show you my last sandals that I bought from Missguided. They're so beautiful, high but confortable. 
~
Ho intenzione di mostrarvi il mio ultimo paio di sandali che ho acquistato da Missguided. Sono davvero belli, alti ma comodi.


I was looking for a pair of shoes that would change my look making it more "rock".
So I decided to buy this one and when I wear it, it was love at first sight.
~
Ero in cerca di un paio di scarpe che potesse cambiare il mio look rendendolo più "rock".
Così ho deciso di acquistare questo paio e quando l'ho indossato è stato amore a prima vista.


My feet are adorned with these jewelled sandals. The height is 11,5 cm.
~
I miei piedi risultano impreziositi da questi sandali. L'altezza è di 11,5 cm.


I wear these sandals with a pair of jeans, shorts or a long skirt and I will wear them until autumn, absolutely!
~
Indosso questi sandali con un paio di jeans, pantaloncini o una gonna lunga e voglio usarli fino ad autunno, assolutamente!

Nessun commento:

Posta un commento

Leave a reply.